قیمت بلیچینگ مشهد به روش های مختلف – بررسی مزایا، معایب و مراحل

با بلیچینگ دندان رنگ دندان‌ها چند درجه روشن‌تر می شود. بلیچینگ دندان مشهد یک روش شیمیایی است. در این روش مینای دندان تراشیده نمیشود، فقط مواد سفید کننده روی دندان قرار میگیرد و به این ترتیب با اکسید شدن رنگدانه‌ها، دندان‌ها سفید می شوند.

جهت اطلاع بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های 05136633313 و یا 05136619153 تماس بگیرید.

قیمت بلیچینگ دندان مشهد در کلینیک دندانپزشکی صدف

قیمت بلیچینگ دندان در مشهد به ازای هر دو فک از 5 میلیون تومان شروع و بسته به روش انتخابی شما تا سقف 7 میلیون تومان در کلینیک صدف متغیر است.

قیمت بلیچینگ دندان در خانه نسبت به بلیچینگ در مطب ارزان تر است، اما در روش آفیس بلیچینگ نتیجه دلخواه سریع تر نمایان می گردد. در کلینیک دندانپزشکی صدف بلیچینگ آفیس با استفاده از بهترین برندها انجام می شود.

بلیچینگ دندان مشهد به دلیل قیمت مناسب از میان انواع روش های سفید کردن دندان در کلینیک صذف؛ مخصوصاً در میان آن دسته از افرادی که مشکلات ظاهری در دندان های آنها گسترده نیست و رفع زردی دندان، تنها دغدغه اصلی آنهاست بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.”

در جدول زیر قیمت بلیچینگ هر فک آورده شده که چنانچه می خواهید از این خدمات برای هر دو فک خود با استفاده از مرغوب ترین مواد در کلینیک دندانپزشکی صدف بهره ببرید، می بایست هزینه مورد نظر را دو برابر کنید تا به این ترتیب هزینه بلیچینگ دندان در مشهد به ازای هر دو فک به دست آید.

انواع بلیچینگ مشهد برند هزینه
آفیس بلیچینگ (یک فک) برزیلی تماس گرفته شود
آفیس بلیچینگ (یک فک) آمریکایی تماس گرفته شود
هوم بلیچینگ (یک فک) تماس گرفته شود
جدول قیمت بلیچینگ دندان در مشهد سال 1402

قیمت بلیچینگ داروخانه چرا ارزان است؟

اگرچه شما می توانیدکیت های سفید کننده دندان را بدون نسخه از داروخانه ها و یا فروشگاه ها با قیمت پایینی خریداری کنید، اما توجه داشته باشید که اثربخشی و نتیجه ای که در این حالت دریافت می کنید؛ نسبت به زمانیکه اینکار تحت نظارت دندانپزشک و با مشورت وی انجام می شود، کمتر خواهد بود.

اگر می خواهید برای سفیدی دندان های خود از روش هوم بلیچینگ مشهد بدون مراجعه به دندانپزشک و به راحتی در خانه استفاده نمایید، بایستی یک روش حرفه ای را جایگزین خرید کیت های سفید کننده موجود در بازار کنید. شما می توانید با استفاده از قالب های سفارشی متناست با فرم دندان‌هایتان که در لابراتوار ساخته می‌شوند و همچنین آموزش استفاده صحیح از مواد سفیدکننده با غلظت استاندارد توسط دندانپزشک، اینکار را در خانه انجام دهید و از عوارضی همچون سایش و یا احتمال از بین رفتن لایه های مینای دندانتان جلوگیری کنید.

💢راحـت‌ترین و ارزان‌ترین انتخـاب برای داشتـن دندان هـای سفیـد، استفـاده از کیت های بـدون نسخـه در داروخـانه هاست، امـا بـرای دستیـابی به نتیجـه دلخـواه و ایمـن بـایستی حتمـا به کـلینیک یا مطـب دنـدانپزشکـی مراجعـه کنیـد.💢

تفاوت انواع روش های بلیچینگ دندان در مشهد

سفید کردن دندان ها با بلیچینگ مشهد به 2 روش انجام می شود. تفاوت بلیچینگ هوم و آفیس در پارامترهایی مانند هزینه، مدت زمان تکمیل فرآیند سفید کردن دندان ها و نحوه انجام آن، میزان اثرگذاری و غلظت مواد سفید کننده است. قبل از هر چیزی بهتر است بدانیدکه هر دوروش بلیچینگ، باید حتماً تحت نظارت دندانپزشک و در مطب یا کلینیک های معتبر انجام شود. اکنون که با انواع روش های بلیچینگ دندان مشهد آشنا شده اید وقت آن رسیده تا به بررسی جزئیات و مراحل سفید کردن دندان در هر روش بپردازیم.

1- بلیچینگ دندان در مطب یا کلینیک (بلیچینگ آفیس)

کلیه مراحل بلیچینگ آفیس که به آن پاور بلیچینگ یا بلیچینگ فوری نیز گفته می شود، توسط دندانپزشک انجام می شود. این مراحل عبارتند از:

  1. معاینه و بررسی رنگ دندان‌ها
  2. جرم گیری، پاکسازی و پولیش دندان‌ها
  3. قرار دادن ژل روی لثه برای جلوگیری از برخورد مواد اکسید کننده با آن
  4. آغشته کردن دندان‌ها با ماده هیدروژن پروکسید و سفید شدن دندان ها
  5. استفاده از لیزر برای سفید کردن دندان ها

2- بلیچینگ دندان در خانه (هوم بلیچینگ)

برای سفید کردن دندان ها در خانه دو راه وجود دارد. روش اول استفاده از مواد طبیعی مانند جوش شیرین، پوست موز، خمیر زردچوبه، استفاده از زغال سنگ فعال و غیره است. در داروخانه ها نیز خمیر دندان های سفید کننده و دهانشویه هایی که باعث از بین رفتن زردی دندان ها می شود، وجود دارد اما نمی توانید نتیجه دلخواه خود را با استفاده از این محصولات به دست آورید و باید به فکر راه‌های مؤثر‌تری باشید.

روش دوم، هوم بلیچینگ می باشد که زیر نظر دندانپزشک، اما در خانه انجام می شود. در این روش قالبی از دندان های بیمار به لابراتوار ارسال و پس از ساخت تری بلیچینگ در آنجا، آماده تحویل به بیمار می گردد.

💢چنانچه بلیـچینگ دندان در مطب و تحت نظارت دندانپزشک انجام شود، هزینـه آن بیشتـر از بلیـچینگ هـوم می باشد. از طرفی اثربخشی سفید کردن دندان ها در حالتی که هر دو روش در کنار هم انجام شوند بیشتر است، ولی به طور کلی به روش آفیس بلیچینگ سریعتر شاهد تغییر رنگ دندان ها خواهیم بود.💢

نکات مهم در صورت انتخاب روش هوم بلیچینگ مشهد

  1. قبل از هر بار استفاده از ژل مخصوص بلیچینگ، بهتر است حتماً از مسواک و نخ دندان استفاده شود. در مرحله بعد یک قطره از ژل را در تری بلیچینگ بریزید، آن را پخش کنید و روی دندان ها قرار دهید.
  2. پس از هر بار استفاده، حتماً تری بلیچینگ و دندان های خود را شست و شو دهید. خوب است بدانید که ژل بلیچینگ خانگی، غلظت کمتری نسبت به ژل مورد استفاده در بلیچینگ آفیس دارد و مدت زمان استفاده از قالب بنا به توصیه دندانپزشک و با توجه به وضعیت دندان ها در هر فرد با دیگری متفاوت است.

بلیچینگ در مشهد طی چند جلسه انجام می شود؟

در روش بلیچینگ آفیس به دلیل غلظت بالای مواد، معمولاً طی 1 تا 3 جلسه ی 1 ساعته فرآیند سفید کردن دندان ها به طول می انجامد. به طور کلی، تعداد جلسات به شرایط دندانی هر فرد بستگی دارد و بنا به تشخیص دندانپزشک متغیر خواهد بود. در برخی افراد که تیرگی و لکه های دندانی بیشتری دارند، ممکن است فرآیند بلیچینگ مشهد در دو یا سه جلسه انجام شود تا نتیجه دلخواه دندانپزشک و بیمار به دست آید. از طرفی این زمان در روش هوم بلیچینگ به دلیل پایین تر بودن غلظت مواد، طولانی تر و در حدود یک الی دو هفته می باشد.

توجه! خدمـات بـلیچینگ فـوری در مشهـد به دلیـل میـزان بالای غلظـت مـواد سفیـدکـننده و زمـان قرارگیـری کـوتاه این مـواد بر روی دنـدان؛ تنهـا در یـک جلسـه در کلینیک صدف به مراجـعین محـترم ارائـه می شـود.

به روزرسانی 1402/07/23

برای اطلاعات بیشتر با شماره های انتها صفحه تماس بگیرید

پ.ن : این مقاله آپدیت می شود آن را ذخیره کنید .

نوشته قبلی

هزینه عصب‌ کشی دندان در مشهد + بهترین قیمت مشهد

نوشته بعدی

کامپوزیت در مشهد + جدول قیمت 1402 و اقساط 5 ماهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *