کامپوزیت در مشهد + جدول قیمت 1402 و اقساط 5 ماهه

کامپوزیت دندان در مشهد یکی دیگر از خدمات اقساطی کلینیک صدف است که شما می توانید این خدمت را با پرداخت هزینه طی 5 قسط دریافت نمایید. جهت اطلاع بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های 05136633313 و یا 05136619153 تماس بگیرید.

قیمت کامپوزیت دندان در مشهد با برندهای مختلف در کلینیک صدف

قیمت کامپوزیت دندان مشهد در سال 1402 به ازای هر واحد در مرکز تخصصی صدف ، از 1,500,000 تومان تا سقف 2,300,000 تومان بسته به برند مورد نظر متغیر است.

بهترین برند کامپوزیت دندان؛ ساخت کشورهای آمریکا، ژاپن و سوئیس است که در جدول زیر لیستی از قیمت هر واحد کامپوزیت در مشهد با برندهای مختلف، در اختیار شما عزیزان قرار گرفته که می توانید از میان آنها برند موردنظر خود را انتخاب کنید.

برند کشور سازنده قیمت کامپوزیت در مشهد
جیانیان ژاپن تماس گرفته شود
زنیت آلمان تماس گرفته شود
سارمکو سوِئیس تماس گرفته شود
کاریزما آلمان تماس گرفته شود
توکویاما ژاپن تماس گرفته شود
ای پی اس (TPS) سوئیس تماس گرفته شود
گرادیا ژاپن
کر آمریکا تماس گرفته شود
اولترادنت آمریکا تماس گرفته شود
3m آمریکا
جدول هزینه کامپوزیت دندان در مشهد به ازای هر واحد – مهر ماه 1402

🔴 «توجه» تقریبا تمامی برندهای فوق در کلینیک صدف موجود بوده، اما همانطور که قبلا هم اشاره نمودیم تحت تأثیر برخی عوامل جانبی، ممکن است قیمت نهایی کامپوزیت دندان مشهد به ازای هر واحد متغیر باشد.

در جدول فوق بیشترین قیمت کامپوزیت مشهد؛ مربوط به کامپوزیت آی پی اس یا همان نسل جدید ونیرها است که از استحکام نسبتا بالایی در مقایسه با سایر برندها برخوردار بوده و در برابر رنگ پذیری مقاوم ترند. در ادامه مطلب، شرایط کامپوزیت اقساطی مشهد در کلینیک دندانپزشکی صدف و همچنین نمونه کارهای بیشتر در قالب فیلم و عکس از زیباجویان مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم تا پس از اطمینان به کیفیت خدمات مجموعه ما و بسته به بودجه ای که برای این اقدام در نظر گرفته اید، برای ونیر کامپوزیت دندان هایتان اقدام کنید.

نمونه کارهای کامپوزیت مشهد در کلینیک تخصصی صدف

به زودی نمونه کارهای مجموعه اضافه می شوند …..

شرایط کامپوزیت قسطی مشهد در کلینیک صدف

کلینیک صدف به مراجعه کنندگان عزیزی که به دنبال خدمات کامپوزیت قسطی در مشهد هستند، این مژده را می دهد که از این پس تمامی افراد می توانند از مزایای خدمات کامپوزیت دندان اقساطی با حداقل پیش پرداخت بهره‌مند شوند و هزینه این خدمت را طی 5 مرحله به کلینیک پرداخت کنند.

وقتی حرف از کامپوزیت قسطی در میان است، منظور پایین بودن سطح کیفیت خدمات نیست. چرا‌که کامپوزیت دندان اقساطی در مشهد نیز از همان کیفیت و ماندگاری کامپوزیت با پرداخت نقدی برخوردار است و هدف از چند مرحله ای شدن پرداخت هزینه از سوی مجموعه صدف ، سهولت در دریافت این خدمت برای کسانی‌ است که نیاز جدی به استفاده از کامپوزیت داشته، اما بودجه کافی برای اقدام ندارند

با بررسی قیمت کامپوزیت دندان در مشهد به ازای هر واحد با برندهای مختلف در کلینیک صدف ، می توانید از نحوه پرداخت هزینه خدمات به صورت اقساطی مطلع شوید و یا در صورت نیاز از مشاوران مجموعه کمک بگیرید.

برای دریافت مشــاوره رایـگـان کامپوزیت مشهد بر اساس طرح لبخند از کارشناسان کلینیک صدف با شماره 05136619153 تماس بگیرید.

هزینه کامپوزیت دندان در مشهد و عوامل مؤثر بر تعیین آن

به طور کلی تعیین نهایی قیمت کامپوزیت دندان در مشهد به هر یک از عوامل زیر وابسته است:

  1. موقعیت مکانی، امکانات و تجهیزات مورد استفاده
  2. میزان تخصص و تجربه دندانپزشک
  3. کشور سازنده و برند کامپوزیت دندان
  4. تعداد دندان های کامپوزیت شده
  5. در صورتی که نیاز به ترمیم دندان پوسیده قبل از کامپوزیت باشد
  6. اگر نیاز به برداشتن کامپوزیت قبلی باشد
  7. لیفت و یا جراحی لثه در صورت نیاز بنا به تشخیص دندانپزشک
  8. هزینه برداشتن لمینت و یا روکش قبلی

.

طول عمر از جمله فاکتورهای مهم و تأثیرگذار بر قیمت کامپوزیت دندان مشهد در کلینیک های مختلف است که هر چه کیفیت ارائه خدمات بیشتر باشد، به همان نسبت کامپوزیت دندان قیمت بالاتری نیز دارد.

هشدار؛ با انتخاب کامپوزیت ارزان خطر در کمین شماست!

از معضلات مهمی که افراد همواره با آن جهت اصلاح طرح لبخند خود به کمک ونیر کامپوزیت مواجهند، هزینه های درمان با این روش زیباییست. با این حال کامپوزیت دندان مشهد یک روش کم هزینه و ماندگار، نسبت به سایر روش ها برای درمان دندان های بد رنگ و نامرتب، فاصله دار و لب پرشده به حساب می آید.

کامپوزیت ارزان مشهد و تخفیف کامپوزیت دندان در مشهد از جمله شیوه های تبلیغاتی هستند که با هدف جذب مخاطب بیشتر به کار می روند و به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت توسط افراد کم تجربه، احتمال شکست این درمان بسیار زیاد است.

توصیه ما به شما اینست؛ قبل از اینکه سلامت و زیبایی دندان های خود را قربانی پول و هزینه کنید، کمی منطقی تر تمامی جوانب کار را بسنجید و اگر قرار بر این باشد که از روش های ارزان و بی کیفیت، زیر نظر دندانپزشکان غیر حرفه ای و تازه کار برای درمان دندان هایتان کمک بگیرید؛ بهتر است هیچ گاه برای انجام کامپوزیت دندان اقدام نکنید، چون بعدها متحمل به پرداخت هزینه های بیشتری خواهید شد.

از این رو تصمیم گیری در مورد انتخاب کامپوزیت ارزان در مشهد تنها به شرطی که از کیفیت و میزان تخصص دندانپزشک معالجتان مطمئن هستید، می تواند انتخاب هدفمندی باشد.

بهترین رنگ کامپوزیت دندان را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان نباید به گونه ای باشد که بین رنگ دندان با ظاهر پوست بیمار تفاوت آشکاری را ایجاد کند؛ بلکه باید کاملاً طبیعی به نظر برسد. در تعیین و دسته بندی رنگ دندان ها، استانداردهایی وجود دارد که دندانپزشک شما قبل از تصمیم گیری حتماً با شما مشورت می نماید.

در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب رنگ و برند کامپوزیت دندان مشهد، مهم ترین فاکتوری که می تواند تأثیر به سزایی در نتیجه کار داشته باشد؛ میزان تخصص و تجربه دندانپزشک معالجتان است.

بهترین دکتر کامپوزیت مشهد با صبر و شکیبایی به معاینه و درمان دندان های شما پرداخته و پس از پاسخگویی به سؤالاتتان، با استفاده از مواد با کیفیت و نیز جدیدترین متدهای دندانپزشکی برای انجام کامپوزیت دندانتان اقدام می‌کند.

انتخاب رنگ کامپوزیت کاملاً سلیقه ای بوده؛ به همین دلیل نمی توان یک پیشنهاد کلی برای همه بیماران ارائه کرد. از طرفی سلیقه افراد مختلف نیز با هم متفاوت است.

متخصص کامپوزیت دندان در مشهد با توجه به سلیقه بیمار، رنگ بیس دندان ها، سن، جنسیت و رنگ چهره، مناسب ترین رنگ را برای شما انتخاب می نماید تا نتیجه کار کاملاً طبیعی به نظر برسد.

ر انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان مشهد توجه به نکات زیر ضروری است:

  1. همیشه به دنبال سفیدترین رنگ کامپوزیت نباشید؛ چون با توجه به رنگ پوست و به خصوص در افرادی که رنگ چهره آنها تیره تر می باشد، این انتخاب می تواند بعد از گذشت مدتی منجر به پشیمانی و در نهایت عدم رضایت آنها از رنگ کامپوزیت دندان هایشان شود.
  2. انتخاب رنگ های خیلی روشن در افراد با پوست تیره، ممکن است مانع طبیعی به نظر رسیدن جلوه زیبای کامپوزیت شود.
  3. افراد دارای پوست روشن، باید رنگ های روشن تری را هم انتخاب کنند تا سفیدی و درخشندگی دندان هایشان مشخص باشد و در این حالت، تضادی بین رنگ پوست و دندان این افراد به وجود نمی آید.

خبر خوش: با تکنیک لیرینگ شما می توانید دندان های سفید با درخشندگی طبیعی تر و واقعی داشته باشید؛ زیرا دندان های واقعی دارای درجه بندی بوده و در اواسط و میانه دندان، خیلی مات و در لبه ها دارای حالت شفاف تری می باشند. به کمک این تکنیک شما می توانید حتی با انتخاب رنگ های سفیدتر، باز هم به رنگ دندان هایتان ظاهری طبیعی ببخشید.

کاتالوگ رنگ کامپوزیت دندان

انواع رنگ کامپوزیت دندان به 4 دسته تقسیم می شود که در کاتالوگ رنگ ها، دسته A طیفی به رنگ قهوه ای، دسته B طیف رنگی زرد، C رنگ بندی خاکستری و D دارای طیف قرمز رنگ می باشد. تمامی رنگ های کامپوزیت، دارای درجه بندی خاصی می باشند .

مراحل انجام کامپوزیت دندان

مرحله اول) : هنگامی که می خواهید برای انجام کامپوزیت دندانهایتان اقدام کنید، بعد از انتخاب بهترین متخصص کامپوزیت دندان در مشهد اولین مرحله؛ جرمگیری و لیفت لثه در صورت نیاز می باشد.

در این مرحله ابتدا دندانپزشک جهت ایجاد پیوند سخت بین کامپوزیت و مینای دندان، اقدام به تمیز نمودن سطح خارجی از هر گونه جرم و پلاک می‌کند و در صورت نیاز، خدمات لیفت لثه را به بیمار ارائه می‌دهد.

اگر هدف از انجام کامپوزیت فک بالا و پایین، رفع ایراداتی همچون بستن فاصله بین دندان ها، ترمیم شکستگی و یا اصلاح دندان های کج باشد؛ نیاز به آماده سازی خاصی قبل از نصب کامپوزیت نیست.

لازم است بدانید کامپوزیت مشهد در اکثر مواقع، بدون نیاز به تراشکاری انجام می شود و در صورت نیاز با حداقل تراش نیز اینکار انجام می گردد. اما در مورد دندان های پوسیده نیز در ابتدا باید پوسیدگی رفع شود، سپس مراحل نصب کامپوزیت آغاز می گردد.

مرحله دوم) : مرحله بعدی نوبت به تصمیم گیری در مورد انتخاب رنگ و برند کامپوزیت می رسد. هر یک از انواع برند کامپوزیت دندان، طیف رنگی مخصوص به خود را دارند که هر چه رنگ دندان طبیعی تر باشد؛ زیبایی لبخند شما نیز دو چندان می شود.

توجه: لازم است بدانید که در انتخاب رنگ و برند ونیر کامپوزیت دندان مشهد سلیقه و نظر شما برای دندانپزشکان صدف اولویت دارد. با این حال متخصصین ما جهت انتخاب مناسب ترین رنگ و برند به شما کمک می نمایند تا با یک حس خوب از تجربه کامپوزیت دندانهایتان، همیشه لذت ببرید و با رضایت لبخند بزنید.

مرحله سوم) : در سومین مرحله از انجام ونیر کامپوزیت دندان در مشهد، دندانپزشک صدف به اسید شویی سطح دندان شما می پردازد و سپس با استفاده از چسب مخصوص، لایه های کامپوزیت را روی دندان قرار می دهد.

مرحله چهارم) : کار هنوز اینجا به اتمام نمی رسد؛ چرا که برای سفت شدن لایه های رزین بر روی سطح دندان، تنها چسب کافی نیست و از طریق تاباندن نور لیزر پیوند بین رزین کامپوزیت و مینای دندان مستحکم تر می شود.

پس از اتمام لایه گذاری، حال باید دندان کامپوزیت شده را پالیش نمود که اینکار به منظور زیباسازی و ایجاد سطحی صاف، شفاف و همچنین جلوه ی طبیعی تر دندان ها انجام می گردد.

به روزرسانی 1402/07/23

برای اطلاعات بیشتر با شماره های انتها صفحه تماس بگیرید

پ.ن : این مقاله آپدیت می شود آن را ذخیره کنید .

نوشته قبلی

قیمت بلیچینگ مشهد به روش های مختلف – بررسی مزایا، معایب و مراحل

نوشته بعدی

هزینه عصب‌ کشی دندان در مشهد + بهترین قیمت مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *